svampplockning


2023-08-27 @ 09:47:58

I veckan var vi ute på svampjakt igen, och hittade denna gång en hel del svart trumpetsvamp. Youssef som aldrig varken plockat eller ätit dem blev helt överlycklig och han var så himla exalterad att hjärtat smälte. Känner mig väldigt lyckligt lottad att få dela livet med någon som uppskattar dessa saker lika mycket som jag gör.



Jag har blivit bättre på att dokumentera dagarna i bilder, däremot är jag sämst på att komma ihåg att lägga in dem såhär, och därför blir det flera inlägg på samma dag när jag väl kommer på det -men vad gör det, egentligen? Det är bara så roligt att kunna se tillbaka på åren som går.


Nu ska jag värma på kaffet och spela lite, sedan förbereda inför veckan.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback