lite ur mobilen


2019-06-23 @ 08:55:38



Jag hade en superhärlig midsommarafton; dagen spenderade jag i stugan med familjen och på kvällen blev det lite (för mycket,heh) party med en massa godingar.

Ser ni tårtan förresten? Min syster är glutenintolerant, så jag fick äran att slänga ihop en midsommartårta till henne. Det blev en marängtårta fylld med chokladcheesecake, banan-vaniljkräm, och utanpå småsyrlig hallongrädde toppad med färska jordgubbar, hallon och krossad daim. Den uppskattades verkligen, extra roligt då hela tårtan var lite av en improvisation haha!




Jag & Jenki tog med oss filt, vattenmelon, glass, kladdkaka och saft, så gick vi ut till en favvoplats och lyssnade musik, skrattade och pratade i solnedgången. Mysigaste på länge!



Skapliga små gosar dom där


Man kan tro att jag verkligen älskar mig själv, så mycket selfies som jag tar



Hade plågsam ångest, så gick ut på en promenad och satte mig sedan i solnedgången med musik i lurarna. Senare hämtade Micmic mig så åkte vi hem och lyssnade musik, pratade och målade. Helt perfekt ångestmedicin♥



Bus i solen med älsklingsmelle



Massa mys med detta lilla charmtroll


buskblommor osv



Igår vaknade jag med ett kvaddat knä, bakfyllan from hell och allmänt jätteklen. Orkade inte göra någonting i stort sett haha, på eftermiddagen kom Ludvig och vi låg bara på soffan och glodde serie i stort sett, helt döda. Somnade väldigt tidigt (bra utmattad haha) och vaknade därför kl 4:15 imorse hahaha, skönt. Idag är knät lite bättre, så ska troligtvis en sväng till stugan sen för att träffa mina systrar!

Har ni haft en bra midsommarhelg?






Kommentarer
Postat av: PRINCESSTYRA

fina bilder! :)

Svar: Tack snälla!:)

2019-06-23 @ 10:47:56
URL: http://princesstyra.blog/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback