Fråga och svar: Bloggen


2013-02-19 @ 17:26:56
Hur länge har du bloggat och vad fick dig att börja? Vad är det som får dig vilja fortsätta blogga? Får du nånsin elaka kommentarer?

Svar: Jag har bloggat i flera år, minns inte exakt när jag började men tror det var 2009. (Min gamla, oerhört pinsamma blogg hittar ni HÄR) Jag började blogga för jag ville ha någonstans att skriva av mig, samla mina tankar liksom. Dessutom tänkte jag att det skulle vara jätteroligt att kunna gå tillbaka några år senare och se hur jag tänkte/var. Sen har jag bara fortsatt.
 
Det som får mig att fortsätta är mina fantastiska läsare, det går inte beskriva hur viktiga dom är för mig. Även att jag inte känner alla mina läsare, så är det en underbar känsla när någon tagit sig tid att skriva en fin kommentar eller bara det faktum att så många människor är intresserade av mig och mitt liv, det känns sjukt, men roligt såklart. Det är också jätteroligt när folk i min stad kommit fram till mig och sagt att dom läser min blogg och älskar den osv, vet knappt vad jag ska säga då, blir jätteglad!
 
Ja, självklart får jag elaka kommentarer ibland, eller försök till att vara elakt iallafall. Men jag väljer att radera dom och inte bry mig. Varför ska jag bry mig om vad EN person säger om mig när det finns tio andra som säger/skriver fina saker?






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback