Idag mår man som man förtjänar


2012-03-18 @ 11:05:13
Vi började tidigt igår, redan runt fem öppnade vi första. Körde lite dans, lite lek och en jävla massa kul. Shottade, skrattade och det var bara så jävla bra. Jag & några brudar gick för att möta några fina vänner, när vi kom tillbaka var det fullt hus haha. Det blev en tidig kväll för mig & Jennie, vi orkade inte längre. Så vi stapplade iväg till stan och käkade lite, så kom tre pojkar och gjorde oss sällskap. Runt ett höll jag på att somna så vi åkte hem och sov.


Fick ta en värktablett såfort jag vaknade för allting snurrade, orkade knappt stå själv och huvudet bara sprängde. Måste dock ringa min doktor imorgon eftersom jag fått utslag av min nya medicin vilket kunde vara farligt och man kan tydligen tappa stora hudbitar om man inte tål den..mys.






Kommentarer
Postat av: Leeea

Tack för en rolig kväll, puss!!

2012-03-18 @ 15:59:24
URL: http://lleeaa.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback