I still think that you're a bitch talking motherfucker.
You're the worst cock sucker


2012-03-27 @ 21:37:38


Swore that you where true to me
Yeah - in my dreams, in my dreams


Älskar verkligen den låten, var helt beroende av den när jag var.. elva? Knappt lyssnat på den alls sedan dess, men fick den på hjärnan helt random och nu är jag fast igen. Fyfan, den är så jävla bra. Dessutom har jag det där humöret just nu då jag bara vill döda någon, känns bra! Bitch-humör, tja.




Shhhhhhhiiiiiitttttttppppoooooommmmmmeeesss duuuuuudddeeee. Nemen behöver ge bloggen en fyhelvetes makeover, men det tar jag efter Gran Canaria tror jag. Nu ska jag kissa, later.






Kommentarer
Postat av: Leeeeeaa

Sv: åååh tack så mkt bellis, du och Felix också! Puss <3

2012-03-27 @ 22:45:04



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback