Världens bästa vän❤


2012-04-29 @ 19:01:18

Vad vore jag utan dig egentligen? Död, ensam, osäker, olycklig, förstörd..listan är lång. Men det enda ord som verkligen kan beskriva vad jag är med dig är hel. Idag har varit en jobbig dag, jag har verkligen mått skit. När dom andra ville veta var jag gått vägrade jag berätta, men såfort du frågade så berättade jag. Du kom direkt och kramade mig, pratade med mig och du lyssnar bättre än någon annan. Du förstår mig till hundra procent och även när det är som allra jobbigast får du mig att orka stå på benen. Denna text skulle kunna hålla på hur länge som helst, men jag väljer att avsluta den med dessa ord: Tack för du finns i mitt liv Jennie, i 16 år har du varit vid min sida och det tackar jag den Gud jag inte tror på för varje dag. Utan dig kan jag inte andas, du gör allting värt någonting. Du är min bästa vän i hela världen, den underbaraste människa jag känner. Jag älskar dig min finaste.


Nu ska jag åka och köpa hårfärg, lite osäker på hur jag ska göra men det blir nog bra. Puss!






Kommentarer
Postat av: din jenniepennie

åh vad glad jag blir! du är min andra halva, och med dig blir jag hel. jag finns för dig dag som natt, och de kommer jag alltid att göra, vill aldrig någonsin att du ska vara ledsen, och gör allt för att du ska vara lycklig, för då är jag lycklig. utan dig vore jag ingenting, du är som luften jag andas,och utan dig vore jag som ett hjärta utan blod! du förstår mig alltid och jag kan säga precis allting till dig, jag litar på dig mest av alla i hela världen. tackar dig för att du är min bästa vän! sexton år av vänskap till förevigt, jag älskar dig mest<3

2012-04-29 @ 21:31:02
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så jättemycket! :)

hoppas du haft en bra söndag! :)

2012-04-29 @ 21:50:20
URL: http://fotokobran.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback