Fast Five


2011-05-09 @ 12:54:32


Jag hade förväntat mig en helt grymt bra film....den var ännu bättre.

Filmen var precis så som en perfekt film ska vara; massa snygga bilar, galet snygga & duktiga människor i huvudrollerna, ingen seg början utan den startar ordentligt direkt, mycket smällar osv, sköna kommentarer blandat med sorgsna stunder och glädjeruset.
En film man fastnar för direkt och sedan sitter på helspänn genom!

Dock tror jag det är en sådan film som gör sig tio gånger bättre på bio än hemma i soffan på dvd

Det var definitivt värt 100kr och kramp i arslet(inte dom skönaste stolarna haha) för att i 2timmar&10min få kolla denna underbara film. Och jag skulle ärligt talat kunna betala detsamma igen för att ännu en gång få sitta framför denna i biosalongen.



Killarna är mmmmmums!







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback