En perfekt sommardag


2017-05-19 @ 11:18:41
Igår var det ju en riktig sommardag, precis stekhett och strålande solsken hela dagen! Så vi startade dagen med en god frukost ute på trappan


Sedan gick vi ut på en liten promenad, det blev ingen lång då både vi och Torsten blev alldeles slöa efter bara några minuter. Det var för varmt helt enkelt. På vägen prasslade det till vid vägkanten och vi träffade på ett helt gäng med kopparormar som slingrade runt
 

Men det var som sagt lite för varmt, så vi slängde oss in i bilen och åkte till en liten badplats så Torsten (och jag) fick svalka sig. Det var ganska populärt vill jag lova haha
 

När vi kom hem la vi oss i solen, Torsten fick torka och vi fick sola. Dumt nog glömde jag helt bort solkräm så mina axlar kan för tillfället extraknäcka som stoppljus
 

När jag blev rastlös gick jag och tog några bilder i trädgården, allt är ju så vackert på våren!


Så, där har ni min gårdag i bilder. Idag håller jag mig nog inne så mycket det går, är helt slut av värmen och att vara i solen känns jäkligt dumt när jag redan är en kokt kräfta. Åker hem idag, ska ner på stan en sväng med Felix, göra mig i ordning och sedan på middag hos Mathilda som fyller år på måndag, mys!


Vet ni vad jag längtar efter allra mest just nu, vad som ska bli bästa med att komma hem? Min fläkt. Sätta på den på full blåst och sova till det surrande ljudet, finns ingenting bättre. Att ha kylklampar mellan brösten för att bli sval nog att kunna sova funkar väl, men jag föredrar nog fläkten haha!






Kommentarer
Postat av: Josefin

En sån underbar dag ni verkar ha haft! :)

Svar: Ja det hade vi verkligen, så härlig! :)
Isabelle L. Thörner

2017-05-19 @ 12:39:31
URL: http://ericajosefin.blogg.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback