As the moon rises


2017-05-12 @ 11:23:56

I onsdags efter vi firat mami så skulle vi åka hem och såg att det var en stor, orange fullmåne, så självklart var vi tvungna att åka ut så jag fick försöka ta några bilder. Jag hade inget stativ med mig, så stod i kylan (utan jacka) och försökte med skakande händer ta bilder, det var fasen inte lätt vill jag lova. Dom sista bilderna jag tog blev så suddiga att man knappt såg vad det var haha, då frös jag! Men den var verkligen vacker, den gick från lite persikofärgad till starkt lysande gul -och det enda jag kunde tänka på var Mäster Estragon och hans månost i "Dieselråttor och Sjömansmöss" hahaha!


Jag vaknade före 7 imorse med sprängskalle, efter en liten stund övergick det till migrän och jag började kräkas innan jag lyckades få tyst och mörkt i sovrummet och kunde somna om några timmar. Nu har jag fått i mig lite frukost och migränen är borta (även om jag fortfarande har huvudvärk) så ska slänga i en tvätt och sedan ta det lite lugnt en stund till.


Har ni några speciella planer denna fredag?






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback