UR MINA ANTECKNINGAR


2017-03-17 @ 12:36:33
Jag såg någon göra ett inlägg med några printscreens ur sina anteckningar på mobilen någon gång, tänkte det kunde vara ett lite random inlägg att göra så here we go.


Min hjärna hade smält sönder av att försöka komma på namnen på dessa filmer jag älskade som barn, så när jag äntligen kom på vad de hette skrev jag ner det för att slippa lida igen



De flesta längre inlägg (texter) jag gör på bloggen börjar i anteckningarna. Detta inlägg gjorde jag faktiskt och det finns här: INLÄGG



Jag kände mig motiverad och ville skriva brev till mig själv för att se skillnader och uppnådda mål. Den motivationen försvann dock snabbt när något annat var roligare. Som vanligt.


Mamma fyllde år så jag och Natta hade köpt present (halsband med lite rispat hjärta) och jag skulle komma på ett lagom cheesy rim till det.



Ett av de miljoner citat jag fann i anteckningarna (överdriver inte ens). Detta från min favoritfilm och tycker det är så bra.



Felix pratar väldigt mycket i sömnen (då menar jag VÄLDIGT mycket), så jag tycker det är roligt att ibland skriva ner våra små konversationer och berätta för honom nästa dag.
 
 
Nattliga tankar hos sömnlös Isabelle. Vet inte om jag la in detta i inlägg senare?



Ytterliggare två underbara citat från underbara filmer.



En idé till text jag ännu inte skrivit. Såhär kan det se ut när jag får idéer lite snabbt och inte har tid att utveckla där och då. Weird or nah?



Är ni också såna som överanvänder anteckningarna eller är det bara jag?






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback