Jag vill flytta!


2017-03-29 @ 17:48:52
Jag bor ju i lägenhet nu (och troligtvis ett bra tag framöver), men som de flesta andra så har jag en massa idéer om mitt drömhem. Därför tänkte jag börja med ett återkommande inlägg (typ varje vecka); Mitt absoluta drömhem. Olika saker jag skulle vilja ha om pengar inte var något problem haha. Hur låter det? :)


Som dom flesta vet är Skönheten & Odjuret en utav mina absoluta favoritfilmer, och det är en sak i filmen jag alltid drömt om att ha själv; Biblioteket. Jag vet inte exakt varför, men jag älskar det. Det är så vackert och något väldigt speciellt med en massa böcker. Helst av allt vill jag ha tre stora väggar fyllda med böcker, och mitt i en utav väggarna ett stort fönster man kan sitta i. Bara ta en bra bok och sätta sig i fönstret, så himla mysigt! Ni vet såna här fönster:


Window seat
 






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback