Miljarder gröna blad och helguppdatering


2017-06-11 @ 10:16:23

Igår i det gröna


Det har inte hänt så mycket här på bloggen på några dagar nu, men jag har inte riktigt haft tid (eller ork). Jag låg ju sjuk hela förra veckan, febern gick inte över förrän torsdags eftermiddag och jäklar vad jag har varit slutkörd i kroppen. I fredags tog min syster examen och blev färdig fritidsledare, så jag var såklart där och tog lite bilder och var en stolt lillasyster (bilder kommer!). Direkt efter åkte vi hem för att byta om innan vi åkte för att hänga med hennes klass. Det blev lite party, fast jag var självklart nykter och strax före halv åtta åkte jag med Shpresa hem till henne för lite té i kvällssolen. Rätt som det var kom det en massa småfåglar, och jag fick en blåmes i knät en stund vilket gjorde mig helt extas haha! Shpresa knäppte lite bilder och vi höll på med fågelfotografering en bra stund, så mysigt. Sedan sov jag hos mami (de skulle ha hand om Torsten och då han kan vara väldigt energisk bad hon mig sova där). Igår umgicks jag med familjen och på kvällen bara Netflix med min kärlek. Så där ja, nu har ni fått hela helguppdateringen haha!

Vad har ni gjort i helgen?






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback