Midsommarafton genom min kameralins


2017-06-28 @ 22:48:29

Jag hade en väldigt mysig och rolig midsommarafton ute i stugan, proppfull med både god mat och skratt. Sådana dagar/kvällar är det bästa jag vet. Älskar hur övergiven Torsten försöker se ut på sista bilden, sittandes i ösregnet med sina vuxna puppyeyes. Sanningen är den att vi försökte få in honom åtminstone 3-4 gånger men han totalvägrade och ville bara ut, efter en varm dag verkade han trivas ganska bra i lite regn. Fick till slut tvinga in honom när jag skulle gå och sova haha, skruffen.


Jag blir hemma imorgon, försöka bli av med febern genom sömn och smärtstillande. Har börjat få svinont i bröstkorgen (av hostan antagligen) och öronen, vilket gör mig tokig. Är ju "öron-näsa-hals-barn" och får ofta allting ihop, kommer en kommer alla liksom. Avskyr det.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback