En tung onsdag


2017-06-28 @ 18:13:00
Idag har varit en kämpig dag. Jag har jobbat 7:30-16:30 och det är ju vanligtvis inga problem, men när man är genomsjuk med totalt trasig hals och feber som går upp och ner varje timme...då är det tungt. Fick gå iväg en stund för läkarbesök, ville se så det inte var något mer smittsamt (typ halsfluss) men det var det inte, som tur var! Men jag har inte ätit någonting på hela dagen, om man inte räknar den tredjedels drickyoghurt jag lyckades få i mig till lunch, så jag är helt slutkörd för det också. På vägen från jobbet tappade jag dessutom telefonen så den sprack, men jag hade inte energi nog att bli irriterad ens, då är det illa haha. Näe denna onsdag har inte varit min dag.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback