Gravidfotografering med Caroline 11/july/2017


2017-07-11 @ 23:16:11

Idag efter jobbet har jag fotograferat min magiskt vackra vän Caroline (tillsammans med Jennie också), och på kvällen varit med på överrasknings-babyshower för henne. Hela denna dag har varit så fantastisk och jag kommer att somna med ett leende. // Fler bilder från dagen kommer under veckan!


Detta har utan tvekan varit en utav mina absoluta favorit-fotograferingar någonsin. Inte bara för att motivet är så vackert eller för att vi hade sådan galen tur med vädret (det regnade hela förmiddagen!) -utan för att just denna fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Caroline och jag har varit vänner i cirka 9 år, under tonåren var vi oskiljbara! Två trotsiga tonårsbrudar -kan ni ens tänka er hur mycket galenskaper vi hittat på tillsammans? Hon är en av de där få människor man kan säga "utan henne hade jag inte varit samma person idag", för trots alla knasigheter vi gjort så har vi även gjort så jäkla mycket bra saker ihop. Vi växte verkligen upp med varandra; stod upp för varandra i alla väder, skrattade och grät tillsammans, peppande varandra till att bli starkare. Så att få se henne gå igenom det mest magiska som finns, det får glädjen att sprida sig som genom kroppen. Och herregud vad hon bär sin graviditet vackert, som direkt tagen ur en saga. Att få föreviga denna tid i hennes liv känns fantastiskt. Jag är alldeles överfylld med kärlek♥






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback