Gotland //Raukar på Fårö


2017-08-09 @ 19:38:15
Fler bilder ifrån våran lilla tripp till Gotland. Måste bara säga, sista bilden på Felix -hur kan jag ha en sådan galet fin sambo?! Jag är bra jäkla lyckligt lottad. Dessa bilder är iallafall ifrån raukarna på Fårö, visst är det vackert? När jag stod där tänkte jag på vilka häftiga bilder man skulle kunna få om man körde en photoshoot bland alla raukar, typ någon i en långklänning i starka färger, såå häftigt. 


Ska passa på att ge svar på en kommentar: Vilka är dom du var där med? :) Jättefina bilder iallafall. Hur redigerar du bilderna??
Svar: Jag var där tillsammans med min sambo Felix, hans bror Fabian och flickvän Mathilda, och hans "bonusmamma"(säger man så?) Helene. Egentligen skulle även hans pappa ha följt med, men stackaren blev sjuk och fick stanna hemma.
Tack! Jag redigerar alla mina bilder på gratissidan pixlr, har en snabb beskrivning HÄR






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback