Gotland dag#1 i bilder


2017-08-07 @ 00:02:13
Jag åkte ju till Gotland i tre dagar, och hade det såå bra. Innan hade det stått att vi skulle få regn alla tre dagarna, men när vi kollade smhi på tisdagsmorgonen så hade det ändrats helt och vi slapp regnet, bortsett från några droppar innan vi åkte hem igen på torsdagskvällen.

Första dagen spenderade vi med att mest strosa runt på gator och se oss omkring innanför murarna. Det är något väldigt speciellt med Visby tycker jag, det känns som man kommer utomlands till en mysig gammal by. Hela Gotland känns speciellt i och för sig. Jag upptäckte att Mathilda är väldigt fotogenisk (och inte alls kameraskygg, yay!) så hon fick vara med på många bilder. Vi avslutade kvällen med middag på Munkkällaren, jag åt halloumiburgaren och den var sååå god (←tips).


Vad tycker ni om bilderna? Mina favoriter utav dessa är Fabian & Felix i ruinen, Mathilda på gågatan och brödvagnen






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är dom du var där med? :) Jättefina bilder iallafall. Hur redigerar du bilderna??

2017-08-09 @ 19:21:11



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback