Sabina Thörner - 180217


2017-04-22 @ 16:36:36

Har ju helt glömt bort massa bilder från i februari på min svinsnygga lillasyster, hur ens?? Här är ialllafall 2 stycken. Har även insett att jag har mängder utav andra bilder jag glömt dela med mig utav, t.ex. från New York i julas, så det kommer nog lite framöver.

Jag har sovit större delen utav dagen, men inte tusan hjälper det, känns som jag skulle kunna sova konstant i en vecka. Livet som sjuk är stressande, för ja jag blir väldigt stressad av att bara ligga i sängen/soffan, det händer för lite. Hursomhelst så blev det ju ingen fika för mig nu då, så jag ska göra mat lite snabbt och sedan krypa tillbaka ner under täcket.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback