Myssöndag


2017-04-09 @ 10:36:00
Igår var en himla bra dag faktiskt; rejält benpass på gymmet, långpromenad med bestbud i solen, hem för dusch och lite vila sedan middag på Guldkant med älsklingen, Mathilda & Fabbe, och sedan avsluta kvällen med filmmys hos dom. Kom hem runt 12 inatt och somnade som stockar haha!

Nu ska jag göra mig i ordning lite snabbt, vid 11 ska jag ut och titta på lamm. Jag som älskar får kommer bli helt extas haha! Kameran åker såklart med, så bilder från både idag och promenaden igår får ni senare. Hoppas ni får en mysig söndag♥


#HappiChallenge  //  En random bild på mina prinsessor från höstas/somras någon gång, riktiga mysfisar dom där
 







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback