En måndagsmorgon med näsan i kodmallar


2017-04-24 @ 12:39:51
Jäklar vad kallt det är idag?? Eller ute vet jag inte, men inne hos mig haha, sitter insvept i filt och fryser. Jag vaknade strax efter 7 imorse, men har inte ens ätit frukost ännu. Jag fastnade framför bloggen, ville prova att ha en "slideshow-header", så har försökt pilla ihop det. Det ville inte bli som jag ville, så efter flera timmar tröttnade jag och gjorde istället bara en ny header. Vad tycker ni om den? Jag ville ha med lite bilder istället för de vanliga simpla jag brukar göra, men ville samtidigt inte att den skulle vara jobbig att titta på. Tagit ett bra jäkla tag att välja hur jag vill ha den, vilka bilder jag ska använda och på vilka platser, vad för text och textfärg jag ska ha etc. Brukar bara ägna max 5 minuter på en header, men detta var mycket roligare haha!

Hursom så ska jag träffa Jennie idag, tror vi ska fota lite om det slutar vara så jäkla kallt. Men precis exakt nu ska jag publicera detta inlägg och sedan göra frukost för nu är jag hungrig. 

 






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback