Bland penslar och färg


2017-04-17 @ 18:11:00
#HappiChallenge
(Har bytt namn på kategorin "Drawings" till "Similar to art", så ni vet haha)
Jag har ägnat hela dagen åt att kladda och lyssna på musik. Min lilla lerfigur ska målas och fixas när den torkat färdigt, borde vara torr imorgon då den är liten(knappt 10 cm hög). Tavlan är 46x38 så den är ganska stor, eller större än de jag brukar måla iallafall. Dock tycker jag alltid det saknas något när jag målar liknande denna (träd mot stjärnor, typ) så kommer säkert bli så att jag målar över hela alltet och börjar om haha, får se, vore ej första gången. 

Nu ska jag städa undan lite och sedan laga mat. 

Vad har ni gjort idag?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg ett tag nu och undrar över din psykiska ohälsa om det är någon diagnos du har eller vad det är som gör att du mår så dåligt i perioder.
Kram <3

2017-04-18 @ 04:18:20



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback