BIRTHDAYBABE


2016-09-09 @ 20:36:25
Idag åkte jag & Lizzie till Gamleby för att överraska finaste Elin som fyller år imorgon. Vi blåste upp ballonger, bakade cupcakes, slog in presenter och gick in till henne med. Sedan åkte vi till Lysingsbadet för att fika och spela minigolf. Har haft en jättemysig dag med bästa girlsen!! 

Min feber är borta och jag kan gå flera minuter utan att behöva snyta mig så är på bättringsvägen(peppar peppar), passande då det är lite avslutning med en jäkla massa folk ifrån Gotlandsbåten imorgon.






Kommentarer
Postat av: Elin Lönegren

Ni är världens bästa!!!!! Denna dag lär jag aldrig glömma. De bästa tjejerna!!! 😍❤️❤️❤️

Svar: Såå glad att du blev glad haha!!!😍 Bästaste Elinpelin❤🎀
Isabelle L. Thörner

2016-09-09 @ 21:59:55



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback