Totalt slut


2016-10-03 @ 22:36:24

Idag blev jag tvungen att gå hem under lektionen då jag hade sådan vidrig smärta i magen igen att jag kräktes och inte kunde koncentrera mig på någonting annat än att inte skrika rakt ut. Ska kolla upp det, har hållit på fram och tillbaka under snart en vecka så lite trött på det.

Väl hemma låg jag endast i sängen, åt ingenting och orkade knappt ta mig till toaletten när jag skulle kräkas. Efter ett antal timmar blev det bättre, så nu har jag nyligen kommit hem efter att ha spenderat 3-4 timmar pluggandes hos Erica. Vi hade jäkligt skoj, är på riktigt hes efter asgarv haha. Aja nu ska jag sova, prov imorgonbitti, skoj. Långt inlägg. Natti







Kommentarer
Postat av: Hannah Margreta

Stackare, krya på dig!

Svar: Tack snälla! :)
Isabelle L. Thörner

2016-10-03 @ 22:45:19
URL: http://hannischh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är Erica? Har aldrig sett dig nämna nån Erica här förut?

Svar: Hon går i min klass och har blivit en himla bra vän snabbt :)
Isabelle L. Thörner

2016-10-07 @ 14:19:26



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback