Någon där uppe gillar mig inte


2016-10-31 @ 09:04:53

Igårkväll hade jag huvudvärk och kände mig hängig, men hade ingen feber så tänkte att jag bara var trött, tog en värktablett och gick och la mig. Inatt runt 01-tiden vaknade jag då jag hade krampaktig frossa och precis allt gjorde ont. Kunde knappt sova alls efter det. Vid ca halv 4 tog jag febertemp och hade 38,5 , knappt 1 timme senare hade jag 39,1. Felix gav mig lite febernedsättande tabletter innan han åkte till jobbet vid 7, så nu har jag "bara" 38,3. Har varken tid eller lust att vara sjuk, men vad fasen ska man göra? Jag är dessutom en sån person som mår riktigt jäkla dåligt av feber, blir jättesvag och yrslig och kan knappt stå på benen. Bläää

Tur man har 2 små tjejer som tar hand om en♡







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback