TO RELAX IN A CHAOS


2016-11-18 @ 15:28:38
Jag är pinsamt dålig på att uppdatera bloggen, men jag är inne i en period då jag har ytterst lite kraft till någonting alls och svacka i livet=svacka på bloggen. Mitt huvud är en enda röra större delen utav tiden, och när jag väl får lite ordning på knutarna i hjärnan är jag totalt utmattad. Fullständigt kaos i en mosad hjärna. Det är tur att jag är omringad av så mycket underbara, härliga och inspirerande människor. Ljus i mörkret.


Imorse var jag på möte på Öppenvården, sedan pratade jag en stund med Banani i telefon på vägen hem. Ringde Sabina och pratade med henne i 1 timme, sedan har jag myst i soffhörnet med en bra bok, två gosegalna katter och en chai latte. Senare ska jag till Erica för en myskväll med henne och Theo, ska bli roligt♥ Önskar er alla en härlig fredag!






Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

Kul att du lyckades få ett hjärta i latten!! :)

Svar: Ja, tycker det blir mysigare när det ser mysigt ut haha :)
Isabelle L. Thörner

2016-11-18 @ 15:30:53
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback