MORGONGOS


2016-05-14 @ 09:13:27
Hon skulle som vanligt följa med mig till toan för lite morgongos, vet inte varför men hon kan ha legat i andra rummet hela natten men såfort jag går upp på morgonen så kommer hon som ett skott och ska gosa. Sötisen. Ser ni hur trött hon var haha? Kunde knappt hålla ögonen öppna.


Nu är jag iallafall ordentligt vaken (ish), är riktigt trött idag då jag sovit kasst, men är ändå på bra humör! Vid kl 10:30 börjar jag jobba, så blir några timmars jobb och sedan ska jag umgås med Felix var väl tanken. 






Kommentarer
Postat av: Lili

Åh, så söt <3

Svar: Visst är hon go :) kram
Isabelle L. Thörner

2016-05-14 @ 16:53:28
URL: http://zilverka.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback