LET US LOVE


2016-07-05 @ 14:18:51
In the crowd of the dead and disappointed
We’re ashamed, giving up on what we wanted
Take a chance on a long shot this time
Aren’t we all just at least worth another try

I’m a king in a land of abuses
Undermined by the promise of excuses
Who’s to win if we know that it’s not fair
Who’s to fight when it seems that no one cares
If somehow we could wake up



Försöker bli frisk, kroppen sammarbetar inte riktigt med mig där, men försöker trycka i mig vitaminer, frukter, grönsaker och väldigt mycket vatten. Imorgon har jag varit sjuk i 2 jäkla veckor, två långa hemska veckor av feber, hosta, snorig, vidrig smärta i hela kroppen och total utmattning. Väntar på samtal från läkaren, eftersom ingenting verkar fungera ordentligt så måste jag få hjälp med att bli pigg. Vill kunna gå två meter utan nästintill andnöd, vill må åtminstone okej i mer än max 30 minuter åt gången. Vill jobba, träffa vänner, orka städa och tvätta, göra allt förutom att ligga i sängen/på soffan. Om någon har tips på hur man blir frisk fort som attan så please share.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback