TESTAR AMERIKANSKT GODIS


2016-01-26 @ 13:05:38
 
1. Swedish fish - smakar exakt som dom röda fiskarna i Gott & Blandat. 

2. Razzles - som det står på paketet är dom först som godis och sedan blir det tuggummi. Tycker att godis-konsistensen var lite smulig och weird haha.Godast var dom rosa (strawberry-banana) och äckligast var dom gröna (kiwi-lime), dom gröna smakade endast sur lime och jag kunde inte tugga mer än några sekunder innan jag spottade ut haha..

3. Gobstopper - Stenhårt och jag tyckte inte dom var speciellt goda ens, tyckte mest dom var jobbiga. Dom ändrar färg i munnen, men ja, mest jobbiga ändå.

4. Buncha Crunch - Jag är ju världens chokladälskare, som Lizzie sa så är dom ungefär som lion-choklad utan kola. Jag tyckte om dom massor!

5. Nerds - Personligen tycker jag att dessa är ganska överskattade, dom blå var okej men dom röda gillade jag inte alls. 

6 & 7. Sour Patch (Blue Raspberry och Kids) - Jag gillar smaken, men har lite svårt för surt godis och vissa av dessa var förbannat sura haha. Tyckte att det var lite marmelad-aktig konsistens på dom, men ah dom var ganska goda.






Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Kul att testa något nytt :D men det är väl meningen att fiskarna ska smaka som dom

Svar: Ja alltid skoj! :) Haha ja det är nog så, och dom lyckades! ;) Kram
Isabelle L. Thörner

2016-01-26 @ 13:41:09
URL: http://rememberthiis.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback