HART OF DIXIE


2016-01-24 @ 21:31:11
Tog mig mindre än 1 vecka att kolla igenom alla 4 säsonger utav Hart of Dixie och nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv, typ. En utav dom absolut bästa serier jag någonsin har sett, vill typ kolla om igen men då kmr jag återigen inte kunna sluta så det får vänta hahah..


Jag börjar äntligen må lite bättre, även om hostan, tröttheten och den täppta näsan gör mig galen, så har jag ingen feber och bihålorna är inte längre totalt svullna, så förhoppningvis är jag snart frisk igen. Har varit ganska utmattande att gå med influensa i ca 1 vecka (varav 3 dagar var i NYC och en dag bestod av att flyga) så längtar efter att få komma ut lite.






Kommentarer
Postat av: Lea

Alltså åååh äntligen någon som har sätt den serien och inte bara jag! Sååå bra är den 😩😍

Svar: Amen visst är den grym?? Och Wade gör den ju inte sämre direkt..😍😍
Isabelle L. Thörner

2016-01-24 @ 22:19:33
Postat av: Anonym

Sett*

2016-01-24 @ 22:20:03
Postat av: Clara

Den är så bra! :D Skulle kunna rekommendera New Girl om du inte har sett, skrattar konstant nästintill! Eller Chicago FIre, Chicago PD och Chicago Med, om du inte har sett :) Men om man börjar med dem måste man vara beredd att det kan bli cross-overs och man måste hoppa mellan serierna :) Annars Outlander och Penny Dreadful är grymma serier :D

Svar: Eller hur! :D New Girl har jag sett, ääälskar den!! Tack för tipsen, ska absolut kolla in dom! :) kram
Isabelle L. Thörner

2016-01-24 @ 23:36:12
URL: http://clarabella.blo.gg



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback