Bitar av mitt vardagsrum


2016-02-20 @ 15:35:49
Här är några bitar av mitt vardagsrum, dom saker jag gillar mest är dom riktigt personliga; bilderna på väggen och hyllan med saker som betyder mycket för mig. På hyllan är en trätavla med viktig text, boken jag fick utav en kvinna som räddade mig, ett handmålat/skrivet kort som jag & Felix fick utav Sabina när vi firade 1 år tillsammans, en ros och tändare som min bror Adam gjort åt mig, ett brev från min moster, ett kuvert med kort från Felix samt ett hjärta och brev från min mamma. För mig känns det viktigt att ha dom sakerna där som en påminnelse om några väldigt viktiga personer och händelser i mitt liv. 


Nu ska jag torka håret och fixa mig inför ikväll då vi ska fira min bestbud Lizzie!






Kommentarer
Postat av: Helene

Snyggt! :D

Svar: Tack så mycket! :) kram
Isabelle L. Thörner

2016-02-20 @ 17:17:21
URL: http://minttu.blo.gg/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback