3 NEDLAGDA SERIER JAG VILL SE MER UTAV


2016-12-07 @ 15:05:01
 
 
 

Handlingen i korta drag:
1963 försvinner alla fångar och fångvakter mystiskt från fängelset Alcatraz. I nutid börjar de dyka upp, utan att ens ha åldrats, och en hemlig byrå har till uppgift att hitta och fånga dom.

Min åsikt: Jag och Felix hittade denna serie strax efter den kom ut och vi blev helt fast på en gång. Den var så jäkla spännande att vi inte kunde sluta titta, och såfort vi sett det sista 13:e avsnittet googlade vi efter nästa säsong. Gissa om vi blev besvikna när vi upptäckte att serien lagts ner.




Handlingen i korta drag(taget från Netflix):
Tonårstjejen Carrie Bradshaw navigerar sig fram genom high school samtidigt som hon drömmer om att bli skribent i denna serie som utspelar sig före Sex and the City.

Min åsikt: Jag älskar The Carrie Diaries, troligtivs då SATC är en utav de bästa serierna någonsin, men även för att den är precis så som ett jag-börjar-bli-vuxen-drama ska vara. Jag såg båda säsongerna väldigt snabbt och ville direkt se mer, men upptäckte att även denna serie lagts ner och besvikelsen var enorm.




Handlingen i korta drag(taget från Netflix): En elitsoldat, en bolagsjurist och en politisk aktivist upptäcker en dödlig konspiration som kopplar terrorister till ett mäktigt amerikanskt bolag.

Min åsikt: Så.jävla.bra!! Denna serie håller en verkligen på helspänn. Den är välgjord och inte en sekund är tråkig(jag har en tendes att bli uttråkad lätt). Finns inget bättre ord att beskriva den med än helgrym. Dessvärre blev det endast 1 säsong, vilket gör mig galen då jag bara vill se mer mer mer!



Har ni några serier som ni skulle velat sett mer utav?






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback