FÖRSTA SKOLDAGEN


2016-08-22 @ 16:14:47
Idag började skolan och förutom att jag var extremt tjurig när klockan ringde 05:30 (kom dock inte upp förrän 7, bra där) men resten av dagen har flutit på. Gick ner till stan en sväng med Anna efteråt, sedan har jag bara varit hemma och tagit det lugnt för är helt slut idag. Måste till läkaren och kolla allergi tror jag, misstänker att det kan vara chili men vet ej säkert. Andra gången mina läppar svullnar så dom spricker efter att ha ätit något med chili i, känner mig så fräsch. Satt med kylklamp typ 30 min innan det gick ner, tänker definitivt inte visa bilder, såg ut att platsa bland hollywoodfruarna ungefär hahah... nu babblar jag så hörs 







Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha stackare,precis det vi pratade om sist ju!🙊😞❤

Svar: Haha ja😣😘
Isabelle L. Thörner

2016-08-22 @ 16:50:20
URL: http://nouw.com/skrollaa



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback