5 BILDER PÅ BÅTEN IDAG


2016-04-29 @ 21:48:25
Tagna med mobilen så inget superkvalle kanske


Var ju tänkt att jag skulle få gå på marknaden i Gamleby idag (jag älskar marknader), men då visdomstanden som vanligt skulle krångla så fick jag lägga mig i en soffa med en flaska kokhett vatten på ansiktet/halsen på mammas jobb. Envis som hon är så lyckades hon även fixa en snabb tid åt mig på folktandvården så dom gojsade runt lite (jag har väldigt hög smärttröskel men jag sparkade i stolen och tårarna strömmade), fick penicillin utskrivet och blev tillsagd att om det blir värre måste jag söka akutvård. Jäkla tand. Men men! Imorgon är det jobb ett par timmar och det ser jag fram emot, sedan ska jag och Felix ta med Mollsan på promenad någonstans, och efter det ska vi städa och äta något gott. Nu har jag skrivit nog haha, godnatt!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback