All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge


2015-09-02 @ 07:54:40
"För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår"

Det finns inga ord i världen som kan beskriva mina känslor för dig, dom är starkare än allt annat. Visst kan vi bråka och tjafsa, men det är alltid i dina armar jag somnar och vid din sida jag vaknar. Jag skulle inte byta bort våran kärlek mot allt i världen, för ingenting är mer värdefullt än detta. Tack för denna fantastiska tid tillsammans, jag hoppas att vi har en evighet framför oss. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Felix.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback