Aska - 131115


2015-11-13 @ 14:28:43

Fem bilder jag knäppte idag på finaste Aska


Imorse följde Anna med mig till sjukhuset där jag skulle ta blodprover. Blev ett jäkla styr och dom fick kalla in olika människor som fick försöka. Jag är extremt svårstucken och dessutom har jag nål- och blodskräck vilket inte var jättekul när det började pissa blod ur handleden på mig och sedan från ovansidan på handen. Fyfan säger jag bara, vilken jäkla tur att Anna var med annars hade jag ta mig fan inte klarat det.
Nu är jag hemma och Anna har precis åkt, förhoppningsvis ska vi ses mer sen :) Puss






Kommentarer
Postat av: elin

Superfina bilder! Vad har du använt dig av för objektiv till dessa bilder? :)

Svar: Tack snälla! :) Jag har använt detta: http://www.nikon.se/sv_SE/product/nikkor-lenses/auto-focus-lenses/dx/zoom/af-s-dx-nikkor-18-105mm-f-3-5-5-6g-ed-vr
Isabelle L. Thörner

2015-11-13 @ 14:41:04



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback