TRE FAVORITER


2014-10-09 @ 17:13:04
Alla som känner mig vet att jag inte kan gå utan klocka, känner mig helt naken haha. Har säkert ett tjugotal klockor i olika färger och modeller. Dom jag använder mest är min DW med brunt läderband, den i vanligt guld, den i roséguld samt en stor, svart klocka med lite turkost (får visa den en annan gång för glömde fota den haha!). Min silvriga metallklocka har pajat, så det får bli nästa inköp. 

Förutom klockoman så är jag shoemaniac, väsknarkoman och jack-galning. Dessa fyra saker är mina största svagheter när jag går i affärer, enligt mina nära och kära har jag för mycket av dessa saker (går det?!) haha.


Har ni några svagheter när det gäller shopping?






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback