TIPS TILL DIG SOM HAR TUTTAR I VÄGEN


2014-10-18 @ 11:43:28
Jag har ett helvete med att hitta bh:ar som passar då dom flesta affärer endast har kupor som går upp till D, jag har fått specialbeställa i dyrare affärer vilket kanske inte alltid är jätteroligt. Men nu hittade jag att Evas Underkläder har alla möjliga kupor, upp till K-kupa vilket jag tycker är fantastiskt! Jag har växt ur precis varenda bh jag äger, så när jag fått pengar blir det definitivt att beställa hem en! Ni hittar dessa bh:ar HÄR






Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Tack för tipset! När jag väl hittar en som passar i kupan så är banden alldeles för smala, här verkar de ju ha tänkt hela vägen! :)

Svar: Ja så är det för mig också, eller så är det jättemycket vaddering så tuttarna trillar ut ändå haha! Ja precis :) kram!
Isabelle L. Thörner

2014-10-18 @ 12:17:31
URL: http://elinbjureks.se/
Postat av: Vilja Lingonren

Bra tips! Jag kör all in sport-bh för tillfället, men det passar ju inte riktigt till allt..

Svar: Det fick jag också göra ett tag innan jag specialbeställde en bh, och det var lite jobbigt. Därför tyckte jag det var så himla bra att dom har upp till k-kupa :)
Isabelle L. Thörner

2014-10-18 @ 16:09:35
URL: http://lingonren.blogg.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback