Q/A


2014-10-26 @ 11:31:07

Vart gör du dina collage?
Jag gör mina collage i picasa.

Vad använder du för smink? Du är alltid så fin!!
Åh, tack vad snäll du är! Jag använder en primer från Isadora, foundation från Maybelline (dream satin liquid), BB puder från Loréal, matt bronzing-puder från Kubiss (finns på bl.a Ö&B) och mascara från Loréal (volume million lashes -so couture) :) När jag har tid och lust använder jag även ögonskugga och då är det en stor palett från Ullared som gäller!

Vart har du hittat det guldiga nagellacket du har i inlägget från idag(21 oktober)?
På Dollarstore faktiskt, tio ynka kronor! :)

Hur många har du kysst? Vem var bäst?;)
Det känner jag inte att någon annan behöver veta :) Men felix är självklart den bästa.

Vart redigerar du dina bilder, vilket program?
I pixlr.com , picmonkey.com eller ipiccy.com :)

Hur många gånger har du och Felix varit utomlands tsm och vart?
Tre gånger, Gran Canaria, Rhodos och London!


Vad är ditt drömjobb?
Jag drömmer om att antingen bli fotograf (bröllop, barn, djur osv helst) eller öppna ett mysigt vegetariskt café.

Vilka bloggar läser du?
Dom jag läser dagligen är mina systrars, Jennie, Alva, Caroline, Anna och Emilia Angergård.

Vad tycker du är roligast med att blogga?
Få dela med mig av foton och sånt som rör sig i mitt huvud. Sen är det självklart superkul att få positiv respons! :)

Hur vill du att ditt liv ska bli i framtiden? Och kommer jag ingå? :D (Jennie Å)
Jag vill ha två eller tre barn ihop med mitt livs kärlek, arbeta med något av det jag skrev förut och sedan är jag rätt nöjd. Men ja såklart din tönt♥

När ska jag få bli moster???? (Till hund eller barn) (Jennie Å)
Inte än på ett tag haha!!

Vad är din katt för ras? (den vita med grått ansikte)
Båda mina katter är av rasen blåmaskad helig birma.


Du har ju sagt att du vill ha hund, vad vill du ha för ras och varför?
Rottwelier helst, annars Amstaff.

Hur länge har du varit vegetarian och vad fick dig att bli det?
Jag vet inte exakt hur länge, några år. Jag har alltid varit djurvän och har dessutom aldrig riktigt varit någon kött-älskare, så hade jag en kompis som var vegetarian och jag tänkte att vafan varför är inte jag det? Så blev jag det, och det är ett utav dom bästa valen jag gjort i mitt liv! :)

Hur många förhållanden har du haft?
Ett riktigt seriöst (det jag är i nu), annars några stycken.

Om du fick ändra någonting i ditt liv, vad skulle du då ändra?
Egentligen ingenting, för mina misstag och fel har format mig och mitt liv.

Har du gått någon fotokurs eller hur har du blivit så duktig?
Vad snällt sagt! Nej, det har jag inte, men jag vill!

Hur har du gjort denna texten som är i inlägget?
Den är gjord på cooltext.com !

vad använder du för trosor?
Riktigt fula mormorstrosor, sexigt va?;);) Äckel.

Kan inte du o Felix göra en boyfriend/girlfriend tag? Alltså när man svarar på frågor tillsammans i en video typ? Eller kanske en "cute couple video" typ filmsnuttnar på er två? :)
Felix vill inte det, han tycker det är (citat) "fjantigt och jag håller inte på med sånt" :(







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback