GET TO KNOW ME


2014-10-09 @ 10:54:29

♣ Jag älskar att ha söta silikon-skal på min mobil, just nu har jag en minion men funderar på att byta till ett annat jag har med Stitch (Lilo&Stitch ni vet).

♣ ...min pojkvän hatar att jag har "bebis-skal" och säger alltid att jag ska välja ett skal "som passar en 19-åring", hahaha!

♣ Jag har ett totalt värdelöst immunförsvar, blir sjuk för minsta lilla. Det kanske ni har märkt..

♣ Jag har haft en spricka i revbenen, men det är det närmsta jag kommit till att bryta någonting. Peppar, peppar ta i trä...

♣ Jag är ganska vidskeplig av mig, skulle t.ex. aldrig någonsin kunna slå sönder en spegel, för vem fasen vill ha otur i sju år?!

♣ Jag har alltid med min mobil eller dator till badrummet när jag ska duscha, så lyssnar jag på musik och sjunger jättehögt så speglarna nästan går sönder.
 
♣ Enligt Felix är jag en av dom (citat:) "väldigt få som inte lockas av USA". Han säger att det är möjligheternas land, speciellt LA, dit man kommer för att uppfylla drömmar. Men jag vill se intressanta saker, inte bara shoppingställen och fina stränder. 

♣ ...dom ställen som jag vill åka till just nu är Rom, Auswitch och Alcatraz. Som sagt, se intressanta saker.

♣ Jag ääääälskar Disney-filmer, men å andra sidan; vem som växt upp med riktiga Disney älskar det inte?

♣ Jag är lite smått besatt av Three Days Grace nya låt "I am machine".






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback