Du gör mig hel.


2014-11-19 @ 10:06:26
Jag är dig evigt tacksam; för alla gånger du stått vid min sida, för alla gånger du stöttat mig genom precis allting. För alla gånger du hjälpt mig upp på fötter och in på rätt väg, för alla gånger du stått kvar när jag skrikit hårda ord, för alla gånger du uppmuntrat mina drömmar och mål. För alla gånger jag förlorat allt hopp och du fått mig att hoppas igen, för alla gånger jag trott att livets slut varit nära men du visat mig att detta bara är början, för alla gånger alla andra sett det värsta i mig men du endast sett det bästa. För alla gånger du visat mig glädje, uppskattning och den renaste kärlek. Jag är dig evigt tacksam för att du aldrig blundat, för att du alltid sett mitt verkliga jag även om det vissa gånger gjort ont. För all den trygghet du gett mig, för att du får mig att gråta tårar av glädje bara genom att finnas till, för att du alltid varit en sådan fantastisk förebild. För att du är du. 

Jag är den kämpe jag är tack vare dig, jag försöker alltid se det bästa i människor för det är så du uppfostrat mig. Du har hållit mig över ytan när det känts som att jag ska drunkna, du har burit mig när jag inte kunnat stå. Det går aldrig förklara den tacksamhet och enorma kärlek jag känner för dig, i mina ögon är du helt perfekt. Mamma, jag älskar dig till sista andetaget!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback