You're the one thing I got right, the only one I let inside


2014-07-03 @ 13:13:00
And without you I don’t know what I’d doI could never ever live a day without you.
And I will be all that you want and get myself together, cause you keep me from falling apart.♥


Inga ord i världen kan någonsin beskriva den kärlek jag känner för dessa fantastiska människor, och jag kan aldrig tacka dessa tre tjejer nog för allt dom gjort/gör för mig, men jag tänker spendera resten av mitt liv med att försöka få dom att förstå hur otroligt viktiga dom är för mig. När jag mår som sämst och känner mig redo att ge upp, då finns dom där; får mig att skratta, får mig att orka, får mig att vilja leva förevigt. Dom slutar aldrig tro på mig, även när jag själv gör det. När jag hamnar på botten så står dom inte och ser på och säger "det blir bra", istället tar dom mina händer och kämpar tillsammans med mig, ser till att det faktiskt blir bra. Dom är mer än bara vänner för mig, dom är familj och dom är mina skyddsänglar.
Snälla tjejer, tro aldrig att ni behöver ändra minsta lilla med er själva, för ni är helt perfekta precis som ni är. Tack för att ni alltid finns vid min sida, tack för att ni accepterar mig som jag är, tack för att ni aldrig lämnar. Slutligen vill jag tacka för att ni är just ni, det finns inga bättre personer än er. Jag älskar er av hela mitt hjärta, glöm aldrig det.♥






Kommentarer
Postat av: Jennie pennie

Åh, blir alldeles tårögd av glädje! Allt detsamma till dig.
Jag älskar dig mest, du får mig så glad och lycklig att jag har dig. Du är en äkta vän, och jag är sååå himla tacksam för allt du gjort och gör för mig! Du finns där i dåliga stunder och bra stunder och står alltid på min sida, och jag på din sida. Du och jag mot världen, som det alltid varit och kommer alltid vara. Vi har varit vänner så länge jag kan minnas och vi kommer vara det föralltid och förevigt! Vi har världens bästa vänskap och du är världens bästa vän. Du är finast, perfekt, vackrast, underbaraste, snyggaste, bästaste människan på denna jord och tro aldrig något annat om dig själv! Vi är så lika du och jag, vi har växt ihop sedan vi var ett år, och du är min soulmate, bästa vän, min högra hand och mitt allt! Jag älskar dig mest , utan Izabelle ingen Jennie !<3

2014-07-03 @ 19:56:22



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback