NÅGRA SAKER NI (KANSKE) INTE VISSTE OM MIG


2014-07-02 @ 16:23:33
1. När jag var yngre ville jag absolut aldrig någonsin föda barn.

2. Jag hade väldigt länge en tvångstanke att jag var tvungen att ta den tredje av allt i affärer (alltså om det står uppradat var jag tvungen att ta den tredje framifrån), men börjar avvänja mig detta haha.

3. Jag är väldigt social, pratar gärna och mycket. Men när det kommer till att läsa upp någonting för en grupp/klass så får jag panikkänslor i hela kroppen och vill bara springa därifrån, mår ärligt talat riktigt dåligt när jag måste redovisa eller sådant.

4. Jag är väldigt rädd för åska och blixtrar, har varit det sedan jag var liten.

5. Jag har nästan alltid musik på när jag sminkar mig, älskar att sitta och sjunga med även att det låter förjävligt haha!

6. Anledningen till att jag färgade mitt hår rött var för att jag såg en tjej med det på instagram och förälskade mig i rött hår.

7. När jag börjar kolla på en serie som jag gillar så blir jag nästan som besatt, är jag ute längtar jag nästan hem till min serie haha.
 
8. Jag hatar kaffe, speciellt utan någonting i. Tror det beror på att första gången jag smakade kaffe var ur en kaffemaskin på Coop och det smakade förjävligt. Blev ärrad för livet, typ. 

9. Jag är väldigt beskyddande när det gäller mina närmaste, blir vansinnig om någon behandlar dom illa eller säger något elakt till/om dom. Jennie brukar kalla mig för hennes pitbull hahah.

10. När jag var tretton år så blev jag inknuffad i en buske, när jag sedan kom hem insåg jag att jag hade en pinne som satt ca 2cm in i ryggen (precis vid troskanten). Fick ett stort ärr som vägrade bli mindre trots sprutor och krämer. Nu börjar det äntligen sjunka tillbaka (efter sex år!!!!) och bli ett "vanligt" ärr istället.

11. Jag älskar att ha fint nagellack, men dessvärre älskar jag ännu mer att pilla bort det..

12. Jag tror aldrig att jag kommer äta kött igen, iallfall inte som det känns nu. Dock kan jag ibland få ett väldigt sug efter rostbiff på macka, men låter bli. Vill inte äta skiten. 

13. Jag älskar när det är nystädat, men hatar verkligen att städa. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback