When you get worried I'll be your soldier.♥


2014-02-10 @ 12:58:00
I'll get it if you need it,
I'll search if you don't see it,
You're thirsty, I'll be rain,
You get hurt, I'll take your pain.

Mina fantastiska systrar, om ni bara visste hur otroligt värdefulla ni verkligen är, hur stolt jag är som har erat blod i mina ådror, hur lycklig ni gör mig bara genom att finnas till. Vi har allihopa haft våra upp- och nedgångar, men vi har hållit ihop genom alla svängar, stöttat varandra genom vått och torrt och aldrig släppt varandras händer. Nu åker en av oss iväg till andra sidan jorden och klart som fasen att det gör ont, men jag vet att vi kommer hålla fast i varandra oavsett avståndet mellan oss.
Always together, never apart. Maybe in distance, but never in heart♥ 






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback