Somewhere between happy, and total fucking wreck.


2014-02-23 @ 21:01:20

We've all been sorry, we've all been hurt.
But how we survive, is what makes us who we are.

"Jag såg en film häromdagen, om jordens undergång. Dom som varit bra människor kom till himlen, och dom som varit dåliga människor blev dömda att stanna kvar bland onda demoner och en förstörd värld. Kanske är detta min undergång, men jag har varit en dålig människa så jag får stanna kvar på jorden. Demonerna bosatte sig i mitt huvud och min egen värld har raserat framför mina ögon. Ingen annan kan se att min värld är förstörd, ingen annan kan höra demonerna skrika åt mig och ingen kan se döden i mina ögon."
-Izabelle, 150114.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback