JAG VILL LÄRA KÄNNA ER


2014-02-11 @ 17:58:00
Jag vill så gärna uppdatera bloggen bra, jag älskar ju att blogga och det har jag gjort i flera år nu. Men frågan är om vad? Helst av allt vill jag skriva långa texter om saker som poppar upp i huvudet, men det känns lite som att ingen ändå läser dom, som om alla bara scrollar förbi. Vad är det för mening med att skriva långa texter om ingen läser dom iallafall? Jag vill göra någonting med min blogg, framförallt hjälpa människor, det har alltid varit mitt stora mål med bloggen. Att få människor att inse att dom inte är ensamma, att det finns fler i liknande sits. Att vi går igenom detta tillsammans. Och förr visste jag att jag faktiskt hjälpte, jag fick både kommentarer och mejl där unga tjejer berättade hur jag hjälpt dom. Jag menar inte att ni måste mejla mig varje dag eller så, självklart inte, men ni kanske kan lämna en kommentar så jag vet att ni faktiskt läst det jag skrivit? Kanske era egna åsikter eller erfarenheter, så vi kan hjälpa varandra.

Jag vill så gärna veta mer om er; vilka ni är, varför ni läser min blogg osv. Ni kan väl lämna en kommentar och berätta lite om er själva? Ni behöver inte skriva era namn om ni inte vill, ni kan vara helt anonyma. Ni känner ju mig så himla väl nu, och jag vill så otroligt gärna få chansen att känna er. Jag är säker på att ni är helt fantastiska.

Hursom så ska ni veta hur fina ni är, hur många gånger ni hjälpt mig, att jag verkligen älskar er. Tack♥

PS. Ni kan även mejla mig på iizabellethorner@hotmail.com






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback