ASK


2014-02-24 @ 19:34:00

Eftersom jag haft lite bloggtorka till och från ett tag nu så tänkte jag att vi kör igång en frågestund, det var ett tag sedan jag hade det. Ni vet hur det går till; Ni frågar, jag svarar. Onödiga/kränkande frågor raderas direkt. Blir det tillräckligt många som frågar kan jag faktiskt överväga att svara i ett videoinlägg, det brukar ni ju vilja att jag ska göra. Så se till att ställa en massa frågor! 


UPDATE: För att göra det lite mer roligt för er; kommentera med eran bloggadress så kommer jag slumpmässigt välja ut en och länka här i bloggen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta bilder på ditt rum o lägga upp?:)

2014-02-25 @ 10:47:29
Postat av: Jennie pennie

Hur kan du vara världens bästa vän?
Om du fick välja ett land att bo i förutom Sverige vad skulle dj valt?
Vad äe din högsta önskan?
Om du fick välja en upplevelse, vad skulle du då valt?
Vad är det bästa med mig?
Vilken hundras ska du ha? (Du måste ha hund!!!)
Tror du vi kommer va bästisar för all framtid? (De vet jag, vill bara höra din åsikt :*)
Vilket vlit djur skulle vela ha som husdjur?
PuS glöm inte art du ör världens bäSta<3

2014-02-25 @ 22:00:28
Postat av: Ellinore

Vilken är din favoritserie?
Favoritartist (förutom Eminem) och favoritband?
En låt du håller på att tjata ut just nu?
Varför började du röka?

2014-02-26 @ 08:56:58
Postat av: Alva

1. Varför så underbar??
2. Vad får dig må bättre?
3. De viktigaste i ditt liv?
4. Vad tycker du om mig ?
5. Vad va de som gjorde att vi blev bästa vänner?
6. Vad gör din dag bäst?
7. Om du inte fick välja röd hårfärg vilken skulle du vilja ha då?
8. Bästa smink märket?

Love u puss puss <3

2014-02-26 @ 17:28:16
URL: http://alvaidasaga.blogg.se
Postat av: Silke

Vad är det viktigaste i ditt liv, och hur kom du i kontakt med det/den?
::)

2014-02-26 @ 19:34:59
URL: http://silkez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säg en kvinnlig och en manlig kändis du gärna skulle vilja träffa?
Vill du tattuera dig? I så fall vad och varför just det?
Nämn någonting bra och någonting dåligt med staden du bor i?

2014-02-27 @ 11:19:11
Postat av: Caroline Johansson

1. Vad tycker du om mig?
2. Ska vi fota snart? (a)
3. Vad är det bästa/sämsta med Felix?
4. Ditt drömjobb?
5. Drömresa?
6. Vilket djur skulle du helst vilja ha, och varför?
7. Bästa/sämsta med mig?
8. Vad skulle du absolut inte klara dig utan?
9. Om du skulle va fast på en öde ö i 3 veckor. Vad/Vilka skulle du ta med dig? Du får endast välja ut 5 saker!

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

2014-02-27 @ 16:36:39
URL: http://nattstad.se/ccarrohh
Postat av: Anonym

Har du någon dålig vana som stör dig?

2014-02-28 @ 18:10:48
Postat av: Anonym

Lägger du ner mer eller mindre tid på bloggen nu än vad du gjorde förut?
Varför hoppade du av skolan? Ångrar du det?
Hatar du något av dina ex?
Vad längtar du riktigt mycket till?

2014-03-05 @ 11:09:56



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback