Test (i brist på liv)


2013-09-23 @ 11:49:26
1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- En vine-video på facebook, någon som gjorde "crab dance" HAHA
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- Dödade mina hjärnceller framför datan
4. Vad hände dig 1997?
- Fyllde två år, big girl
6. Tre ord varför du sist spydde?
- Äckligt bröd utomlands
7. Vilken färg är din hårborste?
- Brun
8. Vad köpte du sist?
- Cigaretter I think

9. Vad fick du senast i present?
- En jättefin svetsad svart ros av Adam :')
10. Vilken färg är din dörr?
- Browniiiie
11. Var förvarar du dina pengar?
- På kortet eller i plånkan 
12. Hur var vädret igår?
- Konstigt
13. Vart kramades du sist?
-
 I mitt rum
14. Vad ser du fram emot?
-
 15 november 2013♥
15. Vad är 15?
-
 Ett nummer
16. Vilken skostorlek har du?
-
 38/39
17. Vill du klippa dig?
-
 Topparna isåfall, inte en millimeter mer
18. Är du över 25?
-
 Ja jag är 165,5cm tror jag, så det är ju långt över 25
19. Pratar du mycket?
-
 Haha ibland har jag svårt att sluta prata
20. Kollar du på O.C.?
-
 Har redan sett det två gånger, and I miss it soooo bad
21. Har ditt namn ett "x" i det?
-
 Ja absolut, flera stycken. Ixabexxe lixxéa xhörnex
22. Känner du någon som heter Steve?
-
 Nepp
23. Hittar du på egna ord?
-
 Ibland haha
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
-
 Tyvärr har jag ju blivit rätt svartsjuk av mig
26. Vad har du för mobil?
-
 En Iphone 5
27. Vem ringde du sist?
-
 Smeagol Åkerström♥
28. Biter du på naglarna?
- Inte längre *stolt*
29. Har du lockigt hår?
-
 Nej tyvärr inte, har rakt tråkigt fult hår
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
-
 Nickelbaaaaaaaack!!
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
-
 Ingen, låter inte "dåliga" personer vara en del av mitt liv
32. Hur många gånger har du svurit idag?
-
 Räknar inte, men inte så mycket so far tror jag
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
-
 Haha vet inte, många
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
-
 Näääääääährö det har jag inte
35. Ska du jobba imorgon?
-
 Nepp men ska till AF och söka
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
-
 Felix
37. Vad borde du göra nu?
-
 Kolla Hannah Montana♥
38. Har du något smeknamn?
-
 Bellis, Bella osv
39. Sover du mycket?
-
 Japp
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
-
 Tror inte jag kollat någon film, kollar mest bara serier
41. Vad ska du göra på lördag?
-
 Minns jag inte
42. När var du ute sist?
-
 Nyss
43. Har du gråtit idag?
-
 Nej
44. Är du en glad person?
-
 Ja absolut, förutom när jag är sur, då är jag inte så glad
45. Har du roligt nu?
-
 Kan jag inte påstå
46. Vad äter du helst?
-
 Färsk annanas eller gurka och dipp♥♥♥♥
47. Vem var du med sist?
-
 Fellzie
48. Vad heter din mamma?
-
 Hillevi
49. Vad är hela ditt namn?
Izabelle Linnéa Thörner
50. Tycker du om någon just nu?
-
 Tycker om min bubb otroligt mycket






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback