MILEY CYRUS -vad hände?


2013-10-09 @ 15:18:31
Jag har älskat Miley Cyrus sedan Hannah Montana började sändas på Disney Channel när jag var typ 10 år. Har alltid tyckt att hon varit en så himla bra förebild för unga tjejer med sitt snälla och omtyckta sätt att vara. När hon började göra musikvideor som "Who owns my heart" och "Can't be tamed" tänkte jag bara att det var dags för henne att ta sig ur Disney-bubblan, för det gör ju dom flesta Disney-stjärnor någon gång. Så att göra lite smått provokativa (avklädda och sexiga) musikvideor var väl bara hennes sätt att få växa upp och bli den hon vill. Inget som helst fel med det. 

Sedan kom "We can't stop" och då tror jag att hela världen blev lite "what the fuck?", för det var verkligen bara en stor chock. Missförstå mig inte, låten är skitbra och hon är en jätteduktig sångerska, men hon överdriver lite väl mycket i den. När videon sedan kom till "Wrecking ball" blev det otroligt många skriverier och jag tror inte att jag var det enda Miley-fanet som satt med hakan i golvet. Spritt språngande naken på en stor kula, slickar på allt hon hittar och ålar runt på golvet bland en massa smuts. Hon hade även sagt i en dokumentär att hon egentligen tänkt vara topless på MTV-galan, men att det stoppades. 

Visst, hon kan fortsätta påstå att hon är samma tjej som för några år sedan, att hon inte förändrats, men det har hon. Från att vara en stor förebild för tjejer världen över, till att klä av sig naken och visa upp sig inför hela världens befolkning. Självklart älskar jag henne fortfarande, hon är grym på det hon gör. Det är bara sorgligt att hon känner att hon måste bekräfta sig på detta sätt, att hon inte förstod hur fantastisk hon var redan innan.
 
Vad tycker NI om gamla och nya Miley, tycker ni att hon förändrats eller är hon samma tjej som spelade in Hannah Montana?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade och älskade henne bättre förr!!! Håller med dig bra skrivet <3

2013-10-09 @ 19:11:15



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback