I'm stuck on a boy, who fills me with joy♥


2013-10-15 @ 21:00:11

Jag älskar dig Felix, mer än ord kan beskriva. Och visst har vi det jobbigt ibland, men det är ingenting jämfört med hur bra vi har det annars. För ingen kan ta mig till toppen som du kan, ingen kan fylla hela min kropp med en sådan glädje eller mitt hjärta med så mycket kärlek som du. Efter allt som hände innan dig så var jag övertygad om att jag aldrig skulle kunna älska igen, jag var så fruktansvärt trasig. Men när jag träffade dig insåg jag att jag inte riktigt hade älskat förut, du var pusselbiten som fattades för att göra mitt liv helt. Vi har gått igenom mycket skit och vi har båda mått dåligt, men vi har kämpat tillsammans genom allting och jag kan stolt säga att du har gjort mig till en så himla mycket starkare person.
Jag vill tacka dig för allt du gjort och för att du alltid funnits där vid min sida. Du är fantastisk min älskade.♥






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback