HUR GOTT SOM HELST


2013-11-29 @ 14:48:51
Fick receptet av en tjej och tyckte det lät gott och enkelt så provade det nu. Kan ju säga att om denna maträtt var en kille skulle det vara en drömprins haha! Tänkte därför dela med mig.


Quornfiléer som skärs i bitar.
Sweetchilisås (jag använde eldorados).
Körsbärstomater som skärs i bitar.
Stek detta tillsammans med oregano, salt och peppar.

Pasta i valfri form.
Pesto.
Koka pastan och häll sedan över peston o rör runt.
Servera! Prova det, det är verkligen underbart gott. 







Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Mums såg jätte gott ut! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

Svar: Det var det absolut!:) Tack detsamma :)
Isabelle L. Thörner

2013-11-29 @ 14:49:48
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Robin

Det där såg ju inte lite nice ut :3

Svar: Det var riktigt gott också! :)
Isabelle L. Thörner

2013-11-29 @ 19:57:55
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: ida

Kul att du gillade det! Som du säger, det är superenkelt och vansinnigt gott! :)

Svar: Tack så hemskt mycket för tipset, jag älskade det och det kommer serveras när jag och Felix firar våran treårsdag! :) Kram!
Isabelle L. Thörner

2013-11-29 @ 20:46:20



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback